04.11.2011 rok. Nadal się poznajemy, mówimy o zainteresowaniach i sprawdzamy wzajemne zaufanie. Z zawiązanymi oczyma przy pomocy seniorki / juniorki juniorka / seniorka musi pokonać tor przeszkód.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhCzsDRi1l4m2cTrASbwiI27E7qr3kfCxh0k0MY4KYI60NIGYIDqVBUP9Tgoq9zyVPoHduZ_uhlinHg9fA5aMzmSg0OICwMUpFl5WY4uw8A95q7PpWXrPXIJkjgLKN0EZoZ1FQmY3hp/s320/DSC_0087.JPG) |
Juniorki prowadzą seniorki |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiT1G-oWdvNb2WlNz0N711ApbepykvBT_GFSnym61gcv8MChYmCuEGWIDwjGaVgK0l-yTbevQVwyFV7wHoOmEh_Wpev1e-Sf6PS-rRr3ewUwnV7LfHy4ct5F5h0E5LBz1GJEn0FWd21/s320/DSC_0098.JPG) |
Seniorki prowadzą juniorki |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaXN4qiIVUNhQdKuTa42tgWsY5dRb1bgYAZhpBP-ZZO1xF2jqsCWXEGGzXhY60ddOKNvEtMfzCd8FebmuaQsT_Ura5aT8GkxGJetUoCThOSNxw1oc6pmfMKqdh1TZN0PIDygVKuGZJ/s320/DSC_0096.JPG) |
Widać, że zabawa jest miła dla obu pokoleń |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0XbplBdrdfnT-wJCdRz0TpwDgGYOrZAV9BEqOIpgit7PaeW232v5dwjoHeSneosXCP7ka3oQ0e8sNqBJ1WRJjYx4on3GpvYxrczexDOLpcvyDYIMkRNVV4SZ-58H0C4dKoki73UZQ/s320/DSC_0102.JPG) |
Szczęśliwe po zakończonej zabawie |
W podsumowaniu wszystkie stwierdziły, że czuły się bezpiecznie, bo bliskość prowadzącej osoby dodawała otuchy i spokoju. Większość woli prowadzić niż być prowadzoną. Mamy indywidualistów i praca z nimi jest twórcza i ciekawa.
Na tych samych zajęciach Edyta zorganizowała "burzę mózgów" na temat filmu. Po uporządkowaniu wypowiedzi temat przedstawia się następująco: film to sztuka wielotworzywowa, na którą składają się obrazy, słowa, muzyka, a także dźwięki naturalne. Scenopis filmowy (drehbuch) zawiera szkic fabuły, dialogi, charakterystykę postaci i scenerii zdarzeń. Dobry scenopis musi być precyzyjny i przejrzysty. Udana adaptacja filmowa nie polega na drobiazgowym odtworzeniu fabuły powieści, ale na zachowaniu atmosfery twórczości pisarza.
Przystąpiliśmy do pracy w zespołach. Grupy otrzymały ten sam tekst: fragment powieści Kurczoka "Gnój", 20 minut na sporządzenie scenopisu. Potem nastąpiła prezentacja.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGPh85A4PNTecBTjt-6QP27g8wBcaZwKrol6qjYl9c8OqJlnSplQdECgnkBBLMICH7qhXdQkXkp4mIv51R2Mw9m8A3H4LAQo3o6ojqjZuzkENjkOZvJZnfNNDCBMDV78t4ZmO5sgIw/s320/DSC_0104.JPG) |
Edyta prowadzi zajęcia |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUWAg31y84b0WqGxFuqW3j1jBAEUCG86ZPhviIAVp4cTsQwbqM84gMJWaKTxPckHGkEAcVfxocwOVYPpoYbz-c8YjM5zhOE2VyZf6exwq0znRwx9RkPTbKOXlUFNgqtjR9PFoqG2h5/s320/DSC_0109.JPG) |
Grupy pracują |
Ciekawe ćwiczenie, z którego wypływa wniosek: film jest to koncepcja twórcza scenarzysty i reżysera. Na koniec tradycyjnie zatańczyłyśmy Labadę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz