sobota, 10 marca 2012

Ewaluacja przebiegu programu. 09.03.2012 r.

W  czytelni Biblioteki Publicznej zajęcia prowadziła animatorka projektu.
1.      Praca przy komputerach: przegląd wpisów na blogu.
2.      Dyskusja: co się zdarzyło i dlaczego?
3.      Własne zdanie na temat projektu napisane na kartce.
4.      Praca z planem miasta; wstępne wytyczanie tras spacerowych.
Opinia koleżanek o programie.
·        Danka – Program bardzo ciekawy. Odkrywanie historii przynosi dużo pozytywnych wrażeń. Korzystałam z wykładów i warsztatów.
·        Helena – Pierwszy raz spotkałam się z takim programem. Jest on bardzo ciekawy. Przedstawia wiele ludzkich losów z okresu międzywojennego ,wojny i okupacji i po wyzwoleniu.
·        Krystyna D. – Projekt Odkryjmy XX jest bardzo potrzebny dla młodego i starszego pokolenia.
·        Ula – Program jest bardzo ciekawy. Mobilizuje do pracy umysłowej. Historia jest fundamentem współczesności. Poznanie jej bardzo mnie ubogaca.
Dziękuję za możliwość uczestniczenia w tym programie.
·        Teresa – Jestem zafascynowana ludźmi, którzy tworzyli tę historię. Dla mnie to nowa wiedza.
·        X – Jak do tej pory projekt jest ciekawy. Jest sporo opracowań o Makowie, ale to jest zupełnie inne. Tu ważna jest historia ludzi.
·        Teresa – W tej naszej pracy jest sens. Na pewno będziemy bogatsi w wiedzę z naszej historii, ale i
·        umiejętność współpracy w grupie i z grupą.
Zamieściłam wypowiedzi  koleżanek, które oddały kartki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz